Volgers

maandag 22 november 2010

Aqua Markers


Hallo allemaal heb ik van het weekend de hele serie van de Aqua -Markers gehad geweldig he!!! Ben er helemaal blij mee, gelijk gaan proberen hoe je er het best mee kan werken. Nou zag je op allerlei filmpjes dat ze het met de stift aan zetten op aquarel papier en dan met het water penseel uitwerken maar dat vind ik niet zo mooi want je blijft toch een donkere lijn zien dan. Dus heb ik alle stiften een nummer gegeven zie foto hier onder.


Deze nummers heb ik dan weer op de kleuren kaart geschreven die ik heb gemaakt samen met de kleur naam en dan gelamineerd .


Nou doe ik wat met de stift op de kleurkaart en pak het met mijn waterpenseel op en kleur zo het stempelafdrukje in. Het werkt voor mijn zo het best en is gelijk aan het werken met distress inkt. Dat doe ik ook vaak en het dit zijn toch weer heel ander kleuren dus ga ik het vast combineren met elkaar. Ik heb al een afbeelding klaar van Sarah Kay en daar ga ik straks een kaart van maken en die laat ik morgen zien.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.

Groetjes Wenda

1 opmerking:

Tinie zei

Hallo, kom toevallig op je blog terecht en ben gelijk volger bij je geworden, wat een leuke kaarten maak je en heel veel plezier van je aqua markers. Ik vind ze geweldig om mee te werken.

Groetjes Tinie