Volgers

zaterdag 4 december 2010

Kenny K. - Kisses for you


De nieuwe serie van Kenny K. is er en het zijn de ¨Krash Kittenz¨ de afbeelding hier boven is er een van. Ik vind de hele serie weer geweldig, ze zijn heel mooi voor mannen kaarten. ( krijg hele leuke reacties van die mannen op dit soort kaarten )



Deze kaart doe mee met de challenge ¨Think Pink¨ van Kenny K. Krafty Girlz  vind hem zelf erg goeg gelukt. De afbeelding heb ik ingekleurd met copic´s op de laarzen heb ik na het kleuren eerst stickles gedaan en vervolgens heb ik er royal coat overheen gedaan om het er als lak laarzen uit te laten zien even als op de glazen van de zonnebril. Welk papier ik heb gebruikt kan ik niet meer terug vinden maar het past er goed bij, verder is de kaart weer afgewerkt met roosjes, bloemen, takjes en stickles.
Hoop dat jullie hem ook mooi vinden.

Bedank voor jullie bezoekje aan mijn blog.

Groetjes Wenda

3 opmerkingen:

Donna zei

Wow great card Wenda, love how you've done those boots, they really sparkle, wtg. Thanks for playing along with us this week at KKKG and good luck.
hugs
Donna xx

x laura x zei

wow this is very beautiful. wonderful colouring.
x laura x

Riet zei

What a gorgeous card Wenda.

Hugs Riet.x