Volgers

donderdag 5 mei 2011

Art Impressions - Gefeliciteerd


Hallo allemaal hier nog even een nieuw kaartje van mij, deze heb ik voor mijn ouders gemaakt want die waren vandaag 39 jaar getrouwd.
Het zijn nog al fanatieke golfers en deze stempel vond ik dus wel toepasselijk (ze lijken er niet op hoor).   
De achter grond heb ik zelf gemaakt met brilliance inkt heb ik gestempeld (glimt echt) en verder gekleurd met distress inkt.


De stempel is van Art Impressions uit de serie "Golden Oldies" zitten zulke leuke tussen. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copic's en de achtergrond weer met distress inkt ingevreven. En alles afgemaakt met bloemetjes en takjes.

Zo als ik al eerder melde zit ik op de camping en we hebben een nieuwe grotere voortent gekocht dit jaar. Nou is er zoveel ruimte in de tent dat ik ook op de camping dus mijn eigen knutsel hoekje heb gekregen zie onder staande foto maar.


Ik ben er heel blij mee maar dat snappen jullie vast wel.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.



8 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw dat is nog eens luxe.
Een knutsel hoekje op de camping. Ik heb het hier in huis nog niet eens.

Je kaart is erg leuk en super grappig. Mooi gemaakt.
Nog Van Harte met je ouders.
Fijne dag. En geniet nog van de vakantie.
Groetjes Brigitte

Wil zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. En je stempels is super. Ik heb hard zitten lachen bij het zien van je stempel.
En je heb ook een super de luxe werkplek zeg.
Kan me voorstellen dat je het helemaal naar je zin heb in je hoekje.
Geniet er maar lekker van.
Groetjes Wil

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, leuke stempel en superluxe dat je zelfs op de camping een hobbyhoekje hebt,

groetjes Lia

Sonja zei

Wat een cutie, hè ;) Heb hem ook gekocht ! En wou nu net lukken dat ik hem één van volgende dagen op mijn blog ging plaatsen. Heel mooi gemaakt. De mijne is wat strakker gemaakt ...

Fijn weekend,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot.com

martina's kaartjes zei

wow, dat is pas echt verslaafd hahahaha.... gelijk heb je !!! super dat hoekje !
mooie kaart ook trouwens. Ik zou het alleen moeilijk hebben met wat ik zou meenemen en thuis laten. Dat heb ik zelfs als ik in de tuin moet knutselen, dan moet ik nog zo vaak terug de trap op omdat ik nog vanalles vergeten ben...
geniet er van !
groetjes, martina
x

Julia Aston zei

What a fun and beautiful card! that couple is just too funny! and your flowers and colors are wonderful!

Marijke zei

Jeetje Wenda, wat een leuke kaart is dit geworden, je ouders zullen wel hebben gelachen om het plaatje. Ik moest er in iedere geval erg om lachen.En wow wat een mooie plekje is dat geworden in je tent zeg. We zien je vast niet meer thuis, je zit de hele zomer natuurlijk op de camping.Super hoor.
Groetjes Marijke.

Deb zei

Fabulous image-made me chuckle, super colors I love that combo--Helloooo to the lovely clean creative area-I'd post a pic of mine but it would horrify most people-lol
Debs
xxx