Volgers

woensdag 12 oktober 2011

Make it crafty - Prettige Feestdagen


Hallo allemaal hier weer een kerst kaartje van mij, ja een kerst kaartje jullie weten in middels dat ik daar niet dol op ben maar ik heb zulke leuke kerst elfen/dwergen gevonden bij Make It Crafty dus daar ga ik voor dit is dus Floppy en dat is er een van de zeven stuks. Deze heb ik dus blauw gemaakt uitgaande van het papier van een blokje van "authentique" en ben al bezig met Floppy maar dan wel in de kesrt kleuren dus die zien jullie morgen of overmorgen wel.


Heb de digi weer gekleurd met copic's en het geheel verder afgemaakl met roosjes, lint, takjes en stickles. De tekst is van Nicole oja de bond rand van de jas en muts heb ik met "Liquid Applique" bewerkt voor mij was het ook de eerste keer dat ik het gebruikte maar gaat heel goed met de heater, heb het er wel heel dun op gedaan anders wordt het zo dik en dan vind ik het niet meer mooi voor op de kleding op bomen en hekjes zou het juist wel weer heel mooi staan wat dikkere sneeuw.


Bovenstaand nog even een foto van de kleuren die ik heb gebruikt.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

6 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi wenda
wat kan jij toch prachtig kleuren,om jaloers op te worden!! en dan er nog zo mooie kaart van maken,helemaal top
groetjes van corry

SandraR zei

Hihi! Wat een eigenwijze kaart heb je gemaakt! Superleuk!

Liefs, San

Christine zei

Wat een leuke digi's! Ze zorgen voor een niet alledaags kerstkaartje en daar hou ik wel van. Je zorgde weer voor een mooie kleurcombi!
Liefs
Christine

Gea zei

wauw, je hebt prachtig gekleurd en het is een supermooie kaart geworden!!
groetjes Gea

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.


Liefs Riet.

Margo zei

Wat een fantastische kaart !
Liefs
Margo