Volgers

zondag 13 november 2011

Challenge # 88 Black en White


Hallo allemaal het is weer zondag en dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij One Stitch At A Time en voor deze week is het "Black en White. Bovenstaande kaart is weer mijn bijdrage voor deze week. Heb met veel glitter gewerkt deze keer want zowel de spellbinder stanz als de swirls zijn helemaal geglitterd maar is niet zo goed te zien op de foto.


Ook in de digi heb ik de jurk en de vleugels met glitter bewerkt. De achtergrond is weer gespoten met de air-bruch nou heb ik vergeten een foto te maken van de kleuren maar dat zijn in iedergeval bijna alle nummers uit de N en de C serie plus de huid.

Onze sponsor deze week is:
daar mag je 5 digi's uitzoeken.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en de lieve reacties die ik telkens weer krijg van jullie.

Prettige zondag allemaal.

10 opmerkingen:

Christine zei

Wow! Dit is weer een superkaart Wenda! Ik sta er altijd een beetje perplex van hoe jij zo'n mooie creaties weet te maken!
Liefs
Christine

Hazel zei

Beautiful image and a beautiful card. Hazel x

Mariken zei

Wat ben je toch een kleur-talent, echt prachtig!
Gr-jes en fijne zondag!
Mariken.

corryskaart zei

hoi wenda
een erg mooie en stijlvolle kaart en erg leuk om jou kleurwerk te bewonderen!
gr corry

Choccy zei

Wenda ...WOW yet another stunning card...

Choccy xxx

Josephine zei

This is so lovely , Wenda!

Marjo zei

Gorgeous Wenda! Love the suttle sparkly effect.

xoxo Marjo

Teri zei

Awesome hun! Loving the sparkly bits!!
HUgs,
Teri (aka Delicious Doodles)

Love crafts forever zei

Very beautiful card Wenda.
Hugs Nataliya

Made by Mandy zei

This is just gorgeous! I love all the glitter, really spectacular creation.

Love Mandy xxx