Volgers

maandag 21 november 2011

Proef demo bij Doe@ding


Hallo allemaal, ondanks de mist zijn we toch naar Doe@ding wel met het idee dat het niet druk zou zijn maar dat viel alles mee. Op de foto's was er dan niemand maar voor dat we erg in die foto's hadden was het wel druk in de winkel en ook bij mij aan de tafel.


Nou hoe het ging??? Het was net of ik dit al jaren deed, dus geen probleem voor de toekomst. Heb de mensen dingen verteld en laten zien had ook wat kaarten mee genomen dat ze ook konden zien wat ik maak.


Lang deze weg wil ik dan wel Marloes en de andere gezellige meiden in de winkel bedanken dat ik dit mocht proberen, dankjullie wel en misschien tot de volgende demo.

Dit was even mijn berichtje, bedankt weer voor het langs komen op mijn blog.

7 opmerkingen:

Christine zei

Iets wat je graag doet en goed kan daar kan je natuurlijk ook goed over praten. Ik wist wel dat het succes ging verzekerd zijn!
liefs
Christine

Marijke zei

Ben blij dat het goed gegaan is, kom morgen even bijpraten bij de koffie.
Groetjes Marijke.

corryskaart zei

hoi wenda
leuk om je zo bezig te zien!
en als je iets graag doet dan er lekker van genieten!
gr corry

Margo zei

Wat leuk dat het zo goed is meegevallen !
Zal je ook tutorials op je blog plaatsen ? Ik hoop van wel !
Liefs
Margo

Gea zei

Je bent er dus helemaal klaar voor, super!
Go Wenda! Go Wenda!
Groetjes gea

SandraR zei

Ziet er heel professioneel uit, Wenda! Volgens mij is dit wel wat voor jou. En inderdaad, praten over wat je leuk vindt om te doen, gaat de meeste mensen (denk ik) wel goed af.
Super!

Liefs, San

Crea Astrid zei

Wat leuk dat je er een demo mocht geven. misschien zie ik je een volgende keer nog wel.
Je kaarten op de tafel zien er in ieder geval erg mooi uit.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/