Volgers

vrijdag 30 december 2011


Hallo allemaal wil deze kaart nog even met jullie delen ik had hem gemaakt voor het Copic Marker Benelux Blog. Het is een digi van Saturated Canary vind ze zo leuk. natuurlijk weer gekleurd met mijn copic's, de bloemen en hartjes zijn van een die-namic van MFT.


Het zijn frisse kleuren die ik heb gebruikt had ik gewoon zin in en ben zelf weer tevreden over het resultaat.


Bovenstaand is weer een foto van de kleuren die ik heb gebruikt voor het inkleuren van de digi.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

6 opmerkingen:

Mariken zei

Ik had hem al gezien, wat is ie prachtig! Ik ben ook gek van die digi's!
Fijne jaarwisseling en gr-jes Mariken.

Anoniem zei

Wooow, gorgeous card, love the image and your coloring is fantastic :))
Hugs Lilli xx

Colien zei

Superleuk met deze fantastische digi!
grtz.Colien

arjette zei

Woowww zeg, wat een fantastisch mooi kaartje!!! Geweldig!!!!
Fijne jaarwisseling!!

gr. arjette.

Marijke zei

Hij is leuk,wenda. Lekker fris en leuk voor het nieuwe jaar. Groetjes en fijne jaarwisseling.
Marijke

Marjo zei

Gorgeous card Wenda, wishing you a healthy and joyful 2012.

xoxo Marjo