Volgers

zondag 15 april 2012

Kenny K. - deze week een recept


Hallo allemaal het is alweer zondag en dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij Kenny K. Krafty Girlz en voor deze week hebben we een recept : gebruik op je kaart 1 image, 2 soorten design papier en 3 embellisments.


Ik heb mijn digi natuurlijk weer gekleurd met copic's, de achtergrond heb ik eerst gespoten en daarna heb ik een muur stempel in gespoten met activator en ook weer gestempeld en zo is achtergrond ontstaan.


Bovenstaande foto zijn de kleuren die ik gebruikt heb.

sponsoren voor deze week zijn:

Kenny K Downloads waar de winnaar 5 digi's uit mag zoeken

en de tweede sponsor voor deze week is,
K-Designs die digi papier beschikbaar stelt.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot morgen, dan maak ik de vier dames bekend die gezellig bij mij komen kleuren.



11 opmerkingen:

Kjersti zei

Gorgeous card Wenda! Love the colours you have used, and your coloring makes me envious lol:o)
Hava a nice Sunday evening!
Hugs Kjersti:)

SandraR zei

Wat een leukerd weer, Wenda!
Mooie kleuren en leuke digi!
En een mooie stoere kaart heb je er van gemaakt.

Liefs, San

corryskaart zei

hoi wenda
wat een kanjer van een kaart en iedere keer geniet ik van je prachtige kleurwerk!
groetjes van corry

Yvonne zei

Geweldig mooie kaart!!!
liefs Yvonne

Mariken zei

Wat een stoere kaart Wenda! Prachtig gekleurd, wat kun je dat toch mooi!
Gr-x-jes Mariken.

arjette zei

Wat een super gaaf kaartje weer Wenda, geweldig!!! En je kleurwerk is weer super, ik hoop zó dat ik morgen één van die 4 ben!!! Ik ga héél hard duimen!!!!

gr. arjette.

Christine zei

Wat een prachtkaart maakte je met dit leuke receptje! Ik blijf het zeggen: je kleurwerk is prachtig!
Liefs
Christine

Brenda zei

hoi Wenda.
wat een mooie kaart is dit geworden. en wat een gaaf idee met die achtergrond.

groetjes Brenda

Samantha zei

Hoi Wenda,
Ik sluit me volledig aan bij alles wat de ander dames al hebben gezegd :) het is gewoon een schitterende kaart!
Groetjes, Samantha

Babette zei

Wat een leuke kaart, vind de digi en de achtergrond super mooi gedaan.
Groetjes Babette

Astrid zei

Wat een geweldige kaart Wenda, prachtig ingekleurd, echt schitterend !!

liefs Astrid