Volgers

vrijdag 2 mei 2014

Nieuwe Challenge


Hallo bloggers,

Heb weer een kaartje gemaakt voor de challenge van Craftliners en voor deze maand is het thema "Lente" boven staande kaart is mijn bijdrage geweest voor deze maand. 
Het papier dat ik heb gebruikt is van "Carta Bella" uit de serie "Hello Again".


Deze digi vond ik wel erg leuk bij de polaroids hij is van Jess College Fund, heb gekleured met Derwent potloden.

Huid : 530 - 550 - 570 - 560
Haar : 580 - 590 - 620 - 510 - 630
Shirt : 410 - 430 - 390


Heb gebruik gemaakt van de polaroids stans van MFT echt een geweldige stans en hier heb ik plaatjes in geplakt (uit de reclame folders) van wat bij de lente hoort.
Verder de kaart afgemaakt met nog een stans van MFT voor de bloemen.

Geniet er allemaal van het weekend en doe gezellig mee met de challenge.

Liefs Wenda

Wat hek ik gebruikt :

papier : Carta Bella - Hello again
Derwent potloden
Digi : Jess Taking Pictures 
Dies MFT : - Precious Polaroids - Upsy Daisies

Weet niet wat jullie gaan doen dit weekend maar het word koud en guur nu zag ik dat Lydia Boode een hele leuke workshop gaat geven bij Creaflex in Sittard
Als ik dichter in de buurt zou wonen zou ik gaan lijk me super.
voor meer info klik hier




1 opmerking:

Corrie zei

Hallo wenda
Ook het kleuren met potloden kan je super gaaf, ik vind het een prachtige kaart.
Lieve groetjes,Corrie