Volgers

woensdag 25 februari 2015

Lets Party


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje, wat heeft het lang geduurd he. Heb nog heel veel kaarten die ik jullie wil laten zien maar er zit te weinig tijd in de dag om alles goed te regelen maar ga proberen het weer goed bij te houden.

Het is een mannen kaart geworden en is met PanPastels in gekleurd


Het design papier is uit een blokje van "Authentique" van "Abroad", het afdrukje is van kenny K. uit een al wat oudere serie maar deze blijven in mijn ogen super voor een mannen kaart.
Het afdrukje is gekleurd op copic papier.
De kaart is verder afgemaakt met sterren en border stans van MFT, van welk merk de tekst is weet ik niet meer.

De kleuren die ik gebruikt heb voor het kleuren zijn :

Huid - 380.8 Red Iron Oxide Tint
380.5 Red Iron Oxide
380.3 Red Iron Oxide Shade
Zwart - 800.5 Black
Rood - 340.3 Permanent Red Shade
740.3 Burnt Sienna Shade
Haar - 680.8 Bright Yellow Green Tint
250.3 Diarylide Yellow Shade
270.1 Yellow Ochre Extra Dark
740.3 Burnt Sienna Shade

Hoop dat jullie het weer een mooi kaartje vinden.



3 opmerkingen:

Margo zei

Prachtige kaart Wenda !
Ja een dag zou voor mij ook dubbel zoveel uren mogen hebben hoor :)
Liefs
Margo

Christine zei

Ook uren tekort Wenda? Ik ken dat gevoel. Een schitterende kaart!

annemarie zei

het is inderdaad een super mannenkaart. mooi gedaan. En wie heeft geen uren te kort in de hobby, kennen we allemaal denk ik wel want we moeten ook nog zoveel doen naast het hobbyen.

groetjes Annemarie