Volgers

dinsdag 16 augustus 2016

Surprise !!!!!


Hallo allemaal

Vandaag heb ik een Pop-Up-Box om te laten zien, de basis van de kaart is een stans van Tattered Lace, hier boven op een kleiner maatje met rood geplakt en als laatste nog een maatje kleiner uit papier gestanst dat ik eerst heb bewerkt met folie op de TODO. Niet helemaal goed zichtbaar op de foto maar het is mooi glimmend rood folie met het patroon is "Geomatric leaf print" dit is een "hot foil press"van ook het merk TODO.



Nadat de Pop-Up-Box klaar was kon ik hem gaan aankleden en dit heb ik gedaan met een paar stempels uit een set "Beary Special Birthday van MFT" en dit gekleurd met "Faber-Castell" potloden. Na het uit knippen alles op de box bevestigd samen met de teksten ook de de zelfde set.


Om de box geheel af te maken heb ik nog wat bloemen en blaadjes gemaakt met een stans van "Elizabeth Craft Design - Garden Notes Jasmine" de blaadjes uit groen gestanst en bewerkt met inkt, de bloemen zijn als basis weer wit en voor zien van een laagje rode folie, de stampertjes zijn ook wit en aan de onderkant voor zien van wat gele inkt. De box vouw plat en je kan hem versturen in een enveloppe.

Gebruikt kleuren zijn : 

Beertjes : 183 - 28 - 187 - 283 - 199
Rood : 117 - 219 - 225
Blauw : 145 - 152 - 144
Geel : 105 - 107 - 111
Taart : 102 - 185 - 184 / 119 - 127 - 142

 Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze Pop-Up-Box.

2 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Supergaaf!!!!!!!!!!!
Grtz Janette

Kim's CreaLife zei

Wauw! Mooi gemaakt.

Deze stempeltjes zie ik vaker voorbij komen, maar ik kan ze zelf nergens vinden.
Een tip voor mij??

Groetjes Kim