Volgers

woensdag 15 februari 2017

Rood


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie, het is een afdrukje van "Redonkulous"en het is ook geen ingewikkeld afdrukje maar die simpele afdrukjes zijn het moeilijkst te kleuren vind ik altijd zelf want als je iets fout doet valt het ook gelijk op.


Heb gekozen voor rood dat blijft ook een moeilijke kleur maar paste goed bij het design papier dat ik uitgekozen heb van "Authentique" uit de serie "Smitten". De kaart verder afgewerkt met roosjes waar van sommigen licht gekleurd zijn met de combinatie copic + Activator en als laatste natuurlijk een beetje stickles.


de gebruikte kleuren zijn : 

Haar : E99 - E33 - E31 - E17 - E27 - E29
Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Rood : E18 - R59 - R29 - R24 - R14
Licht grijs : N4 - N3 - N2 - N1 - N0
Donker grijs : C10 - C7 - C5 - C4 (niet op foto)

 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.




2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Wenda en ik vind dat je deze dame heel mooi ingekleurd hebt.
Lieve groetjes Miranda

Kim's CreaLife zei

Een super leuk kaartje. Rood vind ik ook wel een latsige kleur om mee te werken en kies deze dan ook niet super vaak. Maar jou kaart is erg mooi geworden. De lady is heel mooi ingekleurd.

liefs Kim